אחסון אתרים רישום דומיין האיכותי בישראל
אחסון אתרים - רישום דומיין
זקוק לשרת LINUX או WINDOWS במיידי?

שרת וירטואלי - VPS

החל מ-119 ₪ בלבד

קידום אתרים

הרבה נאמר כבר על קידום אתרים, על הטכניקות, השיטות, ההבנה, והתורה כולה, אבל מעט נאמר על הצורך, המטרה וקהל היעד. מאמר קצר זה יבהיר מעט את התמונה. ככלל, כל אתר שעומד מאחוריו מודל עיסקי כזה או אחר מתחיל בנתון שהצלחת האתר מתחילה בעובדה שהוא צריך למשוך אליו גולשים רבים ורלוונטיים ככל האפשר. מכיוון שמנועי החיפוש הם אלו הנותנים מענה לגולש המחפש דבר או עניין ברשת, אין זה אלא המקום הראשון בו אתר מסויים רוצה להיות ממוקם. מעל ל-70% מהצרכנים האינטרנטיים מחפשים את מבוקשם קודם כל במנועי החיפוש. לטווח הרחוק, קידום אתרים זו הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להתברג במנועי החיפוש, ובפרט גוגל .

אתרים רבים מתחרים על תשומת ליבם של הגולשים, והדרכים להביא את אותו קהל היעד הן רבות; אך בימנו, אין כלי שיווקי אינטרנטי מרכזי יותר מאשר קידום אתרים. באופן מובהק, קידום אתרים מקצועי נותן הזדמנות לבעלי עסקים מכל הגדלים להצטרף לכוח הגדול שיש למנועי החיפוש ככלי השיווקי הגדול והמשמעותי ביותר הקיים כיום בעולם האונליין. כשמפיקים את התועלת בצורה היעילה והנכונה בכלי השיווקי הזה, קידום אתרים נותן לעסקים קטנים את ההזדמנות להתחרות בחברות גדולות יותר באותה הרמה בדיוק. בנוסף, קידום אתרים נותן הזדמנות לחברות גדולות יותר להעלות ולהגביר את רמת המודעות של המותג עצמו ובכך לחזק ולבסס את השליטה בשוק.

קידום אתרים הוא תהליך שמטרתו להגביר ולהעלות את הכמות והאיכות של התנועה לאתר מסויים בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש (ולא מתוך התוצאות הממומנות). תהליך זה מורכב מ-6 שלבים:

1. מחקר מילים – שלב זה נותן הבנה מקיפה לגבי המילים והביטויים הרלוונטיים ביותר שמחופשים על ידי הגולשים. כך תוצאות מחקר ביטויי המפתח יתנו את המילים והביטויים המתאימים ביותר לקידום האתר על-מנת שיהיה אפשר להתמקד בקידומם.

2. ניתוח מתחרים – ניתוח המתחרים המובילים במנועי החיפוש לביטויי המפתח הרלוונטיים לאתר. ניתוח זה הכרחי שכן כך ניתן לדעת כיצד המתחרים השיגו את עוצמתם במנועי החיפוש, ובכך לדעת מהם הכלים ואמצעים הדרושים על מנת למקם את האתר בראש תוצאות החיפוש.

3. פיתוח אסטרטגיית חיפוש – לאחר ניתוח המתחרים מגבשים תוכנית אסטרטגית לשיפור כללי של האתר בעיניי מנועי החיפוש.

4. ייעול תוכן האתר – בהתאם למחקר המילים, יש צורך בהתאמת תוכן האתר ומבנהו בכדי שיכלול את אותם ביטויי מפתח במקומות הנכונים. כך יראה האתר נכונה במנועי החיפוש.

5. בניית קישורים – השלב הקריטי ביותר בתהליך קידום אתרים הוא השלב הזה. המשוואה היא פשוטה – ככל שהאתר פופולארי כך יש לו יותר קישורים מאתרים אחרים, וזהו הערך המוביל בהחלטת מנועי החיפוש לגבי מיקומי אתרים.

6. מעקב, פיקוח והתאמה מחדש – כל תקופה, חודשית או שבועית, דרושים דוחות המציגים את שיפור המיקומים במנועי החיפוש, כמות הגולשים, וכמות השימושים בביטויי המפתח. בהתאם לכך משנים ומשפרים את שאר התהליכים הנ"ל – עד שמגיעים למטרה.


למדריך המלא ל SEO

קידום אתרים



מאמרים נוספים:

קידום אורגני שעובד - קידום אורגני בנוי על מספר עקרונות ברזל שלא משתנים. כל אתר שיספק לאורך זמן ערך לגולשים שלו, ימשיך להופיע במקומות הראשונים בגוגל.



כל הזכויות שמורות © 1996-2013 רג'יסטר אחסון אתרים טל': 073-222-4444   פקס': 073-222-4440